Modele współpracy

Współczesny Internet odmienił także tradycyjną księgowość. Użytkowane przez nas oprogramowanie pozwala nie tylko na oszczędność czasu i optymalizację kosztów ale pomaga także we współpracy z klientami.
 
Model współpracy – podgląd danych.
Klienci biura dodatkowo otrzymują możliwość wglądu w swoje dane finansowo-księgowe w trybie "tylko do odczytu" poprzez usługę Pulpit Menadżera, z której mogą korzystać za pomocą Internetu. Model ten pozwala skrócić czas obsługi i daje narzędzia do samodzielnego przeglądania istotnych dla firmy danych.
 
Model współpracy – praca na jednej bazie danych.
Poprzez wykupienie usługi iOptima24 istnieje możliwość pracy na jednej bazie danych z biurem rachunkowym. Jedyną różnicą pomiędzy Comarch Optima a iOptima24 jest to, że klient nie kupuje programu i nie instaluje oprogramowania na własnym komputerze, lecz wynajmuje program i uzyskuje do niego dostęp poprzez przeglądarkę internetową. Baza danych znajduje się na serwerach firmy Comarch Dokumenty wystawione przez klienta w dziale np. sprzedaży są natychmiast widoczne przez pracowników biura rachunkowego. Klient ma możliwość wglądu w dane księgowe, obliczone podatki, naliczone wynagrodzenia. Istnieje również możliwość skorzystania z pomocy technicznej udzielnej przez pracowników Comarch.